20100105

Happy Mew Year!! :P

Vagy írjam hogy múúúúúúúúú?
lol
Mindegy végülis, bár infralámpára"diszkóztam", zsepik halmain henteregtem és forró mézes-teában ázott a szilveszterem is, ebből következik, hogy így kezdődött 2010 is ráadásul tök egyedül voltam, mer a kiskorú elment haverokkal bulizni valami Serpa nevű helyre... no comment. Áááá, nem érzem ám magam vénséges vén öreganyónak... -.- Á, dehogy.
Kicsit se...
lol

Csak ne lenne annyi ősz hajszálam... :P
Viszont a hold gyönyörű volt. Kár hogy a fotó nem adja vissza... még épp elcsíptem 2009 utolsó majdnem-teliholdját! Egy óra múlva a köd jött, látott, és ellepett mindent és akkor már nem láttam. Semmit. Csak a szemközti házat.

Na, de ennek ellenére egész jól szórakoztam. Amikor így ki vagyok nyúlva úgyis jobban jár mindenki, ha egyedül maradok. :) s így csak a szomszédok umca zenéje tépázta az idegeimet, meg a petárdáktól sajgott a fülem és éreztem úgy hogy a fejem menten szétrobban. Ezen merengve vizionáltam, hogy az agyvelőm óriásira dagad, és így beteríti és persze elpusztítja a világot! Miközben fejnélküli testem a szomszédokat darabolja fel egy láncfűrésszel. Ettől rögtön kicsit Misima Jukiónak éreztem magam. lol Meg is vigasztalódtam.
xD
Mostmár csak az alattunk lakó idegbeteg korcsot kell elintéznem...
Nem tudtam dúlőre jutni hogy kibelezzem vagy megfőzzem. Persze lehet a kettőt egymás után is...
(pedig amúgy normális üzemmódban nagy kutyabarát vagyok... ^^, tényleg!)
Miután ílymódon elendeztem a dolgokat -legalábbis gondolatban-, nekiálltam szépen dvd-t nézegetni. Újra sorra kerültek a régi kedvenc horror filmek, (fűrész, kör mindenképp, naná hogy a recycle és a rec, meg Fulci se hiányozhat) :D, és persze a Salo, ami kicsit ...öhm, kategoria, és nem horror, de azért jó. Vagyis pont azért jó.
És a Macskajaj!!! (mew, mew lol) Mert "Dísziz a biginin govabjúúútiful frensip"!! ^^ És örökké tart! <3

Ám minden látszat ellenére derűsen ünnepeltem.

1 comment:

  1. Nekem az agydagadásról először az Akira zárójelenete jutott eszembe. :DDD

    Jobbulást~, remélem már jobban vagy viszonylag! :)

    És igen, a Salo egy nagyon jó film, csak...megfelelő lelkiállapot és nyitottság kell hozzá (már kétszer is láttam, lol).

    ReplyDelete