20101010

dreamwater-

Olyan idilli úton mendegéltem!... visszamennék...
Nyárutó volt; madárdalos, zümmögős; lankás dombok közt kanyargott az út és árnyat adtak a fák, lágy szellő enyhítette a forró délutánt... beszaladtam a zabtáblába, széttárt karral nagyot szippantottam az illatokkal terhes levegőből, néztem a lustán himbáló álmos pipacsokat, és a domb mögött sötétlő, esőt ígérő, lila fellegeket. Békés volt.
Egyedül voltam.
Megfordultam és a partfalban pedig lyukakat láttam, csak úgy áradt onnan a zümmögés; aztán azt is megláttam, mitől (kitől?) ered: hatalmas darazsak kuksoltak a lyukak mélyén, mint holmi meditáló szerzetesek, merengő nyugalommal, mégis enyhén fenyegetőn néztek vissza rám.
Vagy csak én éreztem fenyegetőnek a jelenlétüket? Az is meglehet.
Mindenesetre megijedtem és felébredtem. xD

No comments:

Post a Comment